~LUPTAM PENTRU PACE~
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  MembriMembri  GrupuriGrupuri  InregistrareInregistrare  ConectareConectare  

Distribuiţi | 
 

 VERSIUNEA 0.3.2

In jos 
AutorMesaj
Admin
Admin
avatar

Mesaje : 16
Data de înscriere : 04/11/2009
Varsta : 35
Localizare : BACAU

MesajSubiect: VERSIUNEA 0.3.2   Mar Dec 01, 2009 7:39 pm

Nu stiu cum o sa va impacati voi cu ersiunea, ca am auzit destui care vor sa iasa din acest joc...
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://vulturii-pacii.forumulmeu.ro
Admin
Admin
avatar

Mesaje : 16
Data de înscriere : 04/11/2009
Varsta : 35
Localizare : BACAU

MesajSubiect: Re: VERSIUNEA 0.3.2   Mar Dec 01, 2009 7:45 pm

# Ca sa puteti vedea cercetarile care le aveti pana acum si care le puteti face in continuare, va duceti la icoanele de sus, unde scrie Orase, Armata, Cercetare, Diplomatie. Dati la Cercetare si vedeti acolo ce cercetari puteti face si cate pct de cercetare mai aveti pentru urmatoarea cercetare

# Daca vreti sa atacati un oras al unui jucator inactiv, neaparat sa fie insotite de arme de asalt (catapulte sau mortiere). Deci nu mai trimiteti la inactivi cate 5 - 10 unitati ca s-ar putea sa pierdeti lupta desi inactivul nu are nimic in oras in afara de zid.

# Este urgent sa construiti nivelul zidurilor cat mai mare posibil, recomandabil peste 22 nivelul la fiecare colonie, la fel si ascunzatorile, cu 4 nivele peste nivelul primariei, adica 22 daca primaria e de 18, cu spionii antrenati si aflati in cazarma. In urma schimbarilor legate de sistemul de lupta, trebuie acordata o mai mare atentie zidurilor si ascunzatorilor. Apararea eficienta in noua versiune presupune in primul rand nivele cat mai mari la zid si ascunzatori pe toate coloniile. Pentru a putea jefui trebuie sa treci de ziduri iar pentru a trece de ziduri de nivel 20 sunt necesare mortiere, de unde rezulta ca jucatorii mici nu te pot ataca (nu au cercetat inca mortierele) iar cei mari trebuie sa le darame ceea ce inseamna aproximativ doua runde minim (ziduri >20).
In noua versiune se vor schimba costurile de intretinere ale unitatilor si navelor. Daca aveti flota, costurile se vor tripla si puteti sa ramaneti fara armata si flota daca nu aveti destul aur.

What a Face
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://vulturii-pacii.forumulmeu.ro
Admin
Admin
avatar

Mesaje : 16
Data de înscriere : 04/11/2009
Varsta : 35
Localizare : BACAU

MesajSubiect: Re: VERSIUNEA 0.3.2   Mar Dec 01, 2009 7:47 pm

Diferente fata de versiunea anterioara

1. CERCETAREA, se pot cumpara puncte de cercetare cu ajutorul cristalelor in academii. Diferenta fata de vers 0.3.1 consta in faptul ca nu mai poti cumpara EXACT nr de puncte necesar unei anumite cercetari. Daca in versiunea 0.3.1 ti se spunea ca mai ai nevoie de "n " cristale pentru a finaliza cecetarea respectiva, in versiunea 0.3.2 poti cumpara un anumit numar de puncte cu cristale care e posibil sa nu fie suficiente pentru a termina cercetarea. Dupa ce ati cumparat acele puncte (de la academie), va dura o ora curatenia in laborator, dupa care se mai scot la "mezat" alte puncte de cercetare, mai multe ca precedentele. Avantajul este ca nu mai trebuie sa stai sa strangi sute de mii de cristale ca sa finalizezi o cercetare ci le poti folosi treptat. Ca sa finalizati o cercetare mergeti la CERCETARE, vedeti in stanga cate puncte de cercetare aveti deja si cate produc cercetatorii vostrii pe ora
• Om de stiinta: 0
• Puncte de cercetare: 298,877
• pe ora: 0
si in dreapta vedeti cate puncte sunt necesare pentru a cerceta ceva. Cand se aduna punctele, apare un buton pe care trebuie sa apasati pentru ca sa finalizati cercetare. ATENTIE. Mergeti la vederea Cercetare si vedeti ca apare la Stiinta - Experimente, iar butonul este activat (la jucatorii mai vechi, care au cercetat de mult baza), si apasati pe el, asa veti putea transforma la academie cristalul in puncte.

2. INCEPATORII sunt protejati de Mana protectoare a unui Zeu - au un porumbel alb situat langa numele orasului si nu pot fi atacati.
Aceasta protectie se termina cand :
• Orasul a fost extins la nivel 4 (nivel 6 daca Ikariam Plus este activat).
• Jucatorul trimite trupe sa atace un alt jucator pentru prima data.
• Cand navele ajung la prima colonie fondata.

3. RELIGIA
NU CONSTRUITI ACUM TEMPLE!
Fiecare insula are propriul ei zeu de protectie si un monument, care reprezinta divinitatea corespunzatoare care o protejeaza. Zeul care protejeaza o insula poate aduce miracole pentru sustinatorii lui, dar doar daca e credinta.
Pentru a converti populatia unei insule la divinitatea acelei insule, locuitorii trebuie sa construiasca un templu in orasul lor si sa aloce niste cetateni sa lucreze ca preoti acolo, la fel ca la cercetare. PREOTII NU PORODUC AUR, ASA CA PIERDTI AUR.
Pentru miracole puternice, trebuie sa se transforme 1/6 din populatie in preoti, ASA PRODUCETI MAI PUTIN AUR. Cu cat orasele insulei devin mai mari, cu atat devine mai redus efectul unui singur preot.
Monumentul poate fi extins pana la nivelul 5, cu ajutorul donatiilor jucatorilor de pe insula. Sunt necesare bunuri de lux, dar doar cele care nu sunt produse pe insula pe care monumentul este construit! (Asa ca daca esti pe o insula de vin, miracolul necesita marmura,sulf,cristal pentru expansiune.)
MIRCOLELE (sau minunile). De indata ce ai un templu, preotii se pot ruga pentru un miracol la Zeul insulei. Preotii se roaga pentru un miracol pentru intreaga populatie. Acest lucru inseamna ca toate orasele unui imperiu sunt afectate, nu doar orasul de pe insula unde este monumentul construit. Daca exista un templu pe insula, miracolul este pus la dispozitie in templu si poate fi activat daca se doreste. Dupa ce ai activat miracolul, trebuie sa astepti o perioada de timp inainte de a te putea ruga la miracol din nou.
• Forja lui Hephaistos
• Manusa sfintita a lui Hades.
• Gradinile lui Dementer
• Templul Atenei
• Templul lui Hermes
• Fortareata lui Ares
• Templul lui Poseidon
• Colossus
Forja lui Hephaistos - Toate unitatile de lupta primesc +1 armura si +5 % la puterea de atac la armele de aproape 2h 20h
2 Toate unitatile de lupta primesc +1 armura si +10 % la puterea de atac la armele de aproape 2h 20h
3 Toate unitatile de lupta primesc +1 armura si + 15 % la puterea de atac la armele de aproape 2h 20h
4 Toate unitatile de lupta primesc +1 armura si + 20 % la puterea de atac la armele de aproape 2h 20h
5 Toate unitatile de lupta primesc +1 armura si + 30 % la puterea de atac la armele de aproape 2h 20h

Manusa sfintita a lui Hades. - 1 5% din costurile tuturor unitatilor care au murit in timpul luptelor in propriul lor oras sunt creditate inapoi ca unitati de marmura. 2h 20h
2 10% din costurile tuturor unitatilor care au murit in timpul luptelor in propriul lor oras sunt creditate inapoi ca unitati de marmura. 2h 20h
3 20% din costurile tuturor unitatilor care au murit in timpul luptelor in propriul lor oras sunt creditate inapoi ca unitati de marmura. 2h 20h
4 30% din costurile tuturor unitatilor care au murit in timpul luptelor in propriul lor oras sunt creditate inapoi ca unitati de marmura. 2h 20h
5 din costurile tuturor unitatilor care au murit in timpul luptelor in propriul lor oras sunt creditate inapoi ca unitati de marmura. 2h 20h

Gradinile lui Dementer- Populatia ta va creste mult mai rapid - dar doar daca este destul spatiu de locuit si rata de satisfactie este destul de mare.
1 Cresterea populatiei din orasul tau creste cu 50%. 4h 2Z 20h
2 Cresterea populatiei din orasul tau creste cu 100%. 4h 2Z 20h
3 Cresterea populatiei din orasul tau creste cu 200%. 4h 2Z 20h
4 Cresterea populatiei din orasul tau creste cu 300%. 4h 2Z 20h
5 Cresterea populatiei din orasul tau creste cu 400%. 4h 2Z 20h

Templul Atenei - 1 +100% resurse sigure in toate depozitele. 4h 20h
2 +200% resurse sigure in toate depozitele. 4h 20h
3 +400% resurse sigure in toate depozitele. 4h 20h
4 +600% resurse sigure in toate depozitele. 4h 20h
5 +1000% resurse sigure in toate depozitele. 4h 20h


Templul lui Hermes - 1 Timpul pentru incarcarea transportului este redus cu 20%. 30m 20h
2 Timpul pentru incarcarea transportului este redus cu 40%. 30m 20h
3 Timpul pentru incarcarea transportului este redus cu 60%. 30m 20h
4 Timpul pentru incarcarea transportului este redus cu 80%. 30m 20h
5 Timpul pentru incarcarea transportului este redus cu 100%. 30m 20h

Fortareata lui Ares - 1 +50 moralul la fiecare runda pentru toate armatele stationat in orasele tale - chiar si pentru trupele inamice! 1h 20h
2 +100 moralul la fiecare runda pentru toate armatele stationat in orasele tale - chiar si pentru trupele inamice! 1h 20h
3 +200 moralul la fiecare runda pentru toate armatele stationat in orasele tale - chiar si pentru trupele inamice! 1h 20h
4 +300 moralul la fiecare runda pentru toate armatele stationat in orasele tale - chiar si pentru trupele inamice! 1h 20h
5 +1000 moralul la fiecare runda pentru toate armatele stationat in orasele tale - chiar si pentru trupele inamice! 1h 20h

Templul lui Poseidon- 1 Timp de transport scurtat cu 5% pentru toate navele 2h 20h
2 Timp de transport scurtat cu 10% pentru toate navele 2h 20h
3 Timp de transport scurtat cu 20% pentru toate navele 2h 20h
4 Timp de transport scurtat cu 30% pentru toate navele 2h 20h
5 Timp de transport scurtat cu 40% pentru toate navele 2h 20h

Colossus - 1 10% a tuturor trupele si navele inamice alungate din orasul dumneavoastra. 20h
2 20% a tuturor trupele si navele inamice alungate din orasul dumneavoastra. 20h
3 30% a tuturor trupele si navele inamice alungate din orasul dumneavoastra. 20h
4 60% a tuturor trupele si navele inamice alungate din orasul dumneavoastra. 20h
5 100% a tuturor trupele si navele inamice alungate din orasul dumneavoastra. 20h
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://vulturii-pacii.forumulmeu.ro
Admin
Admin
avatar

Mesaje : 16
Data de înscriere : 04/11/2009
Varsta : 35
Localizare : BACAU

MesajSubiect: Re: VERSIUNEA 0.3.2   Mar Dec 01, 2009 7:48 pm

Pe insula aveti un sat de barbari. Il puteti jefui de 10 ori si dispare. de fiecare data vor fi mai multi barbari, deci mai greu de atacat. e prntru ca sa puteti testa noile atacuri.

Trebuie sa aveti unitati de spart zid. La un zid mare, macar 25 mortiere. Ele apar in campul de batalie in spate. Au munitie limitata. Cand o termina, intra altele in lupta, evident daca mai aveti. Langa ele, in fotografia bataliei aveti o dunga neagra, care inseamna munitia. Cand terminati toata munitia (nu o puteti reface), daca nu ati daramat zidul, o puneti original. Celelalte unitati vor lupta, dar fara sa mai faca vre-o paguba zidului. (Berbecii ataca fara munitie, dar nu stiu cu ce spor). Dupa cateva runde for fugi cu mesajul ärmata a fugit din cauza moralului scazut cand au vazut ca armele lor nu au putut demola zidul orasului"'
Daca atacati cu mortiere si alte unitati, astea din urma insuficiente, cand astea mor toate, mortierele fug. Deci teoretic unitatile de spart zidul nu le puteti pierde.
In concluzie o batalie cu un inactiv dureaza 3-4-5 runde si pierdeti unitati

affraid
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://vulturii-pacii.forumulmeu.ro
Admin
Admin
avatar

Mesaje : 16
Data de înscriere : 04/11/2009
Varsta : 35
Localizare : BACAU

MesajSubiect: Re: VERSIUNEA 0.3.2   Mar Dec 01, 2009 7:51 pm

Armata si luptele cheers

NU MAI EXISTA 'UNITATI DE ATAC' SI 'UNITATI DE APARARE'!

Campul de lupta este impartit in linii si sloturi (casute unde intra un anumit numar de unitati)
- prima linie: phalanxi, giganti
- a 2-a linie (pt luptatorii de la distanta): puscasi, arcasi, prastiori
- a 3-a linie (a artileriei): mortiere, catapulte, berbeci
-flancuri: spadasini, sulitasi
- 2 sloturi pt suport aerian: girocoptere, bombardiere
- 2 sloturi pt unitatile de suport: medici, bucatari
Numarul de sloturi pentru linii si flancuri depinde de marimea orasului. La Ajutor gasiti imagininile campurilor de lupta.

In prima linie (care este cea mai importanta) intra unitatile de infanterie grea (phalanx sau gigant).
In general, recomand phalanxul, deoarece gigantul costa mai mult atat ca si resurse si oameni pt a-l produce, cat si ca intretinere pe ora si timpul in care este construit. Pe cel mai mare camp de lupta sunt 7 sloturi pt infanterie grea in care intra 30 de phalanx sau 10 giganti (per slot, adica aveti nevoie de 7x30 phalanxi si/sau 7x10 giganti, unitatile nu se amesteca intr-un slot, chiar daca nu e complet ocupat cu phalanxi). Astfel, gigantul trebuie sa faca cat 3 phalanx pe campul de lupta, insa nu este asa. La aparare se ridica la nivelul celor 3 phalanxi, insa cu phalanxi in prima linie, distrugerile in randul inamicilor sunt mai mari (atacul a 3 phalanxi fiind mai mare decat a unui gigant). In plus, gigantii intra in categoria Machina, iar asta inseamna ca medicii nu ii vor vindeca.
Insa, nu trebuie sa aveti o armata formata doar din phalanxi (ca infanterie grea), pe langa ei ar fi bine sa aveti si giganti pentru ca in luptele grele pierderile de phalanxi sunt mari (pot sa ajunga si la 20 din cei 30 dintr-un slot, per runda).
Daca nu exista suficienta infanterie grea, celelalte unitati vor intra in prima linie si vor fi distruse usor, fara ca ele sa produca prea multe pagube in randul inamicilor, asa ca faceti multi phalanxi (si giganti daca puteti).

Cea de-a doua linie este pt luptatorii de la distanta: prastieri, arcasi si tragatori. Prastierii sunt f slabi si in aceasta versiune, arcasii sunt ok, dar va vor produce o gaura financiara, iar tragatorii sunt alegerea optima. Pt a umple sloturile din linia a doua, pe cel mai mare camp de lupta ar fi nevoie de 210 arcasi (30 x 7 sloturi), care in mod clar costa destul de mult. Tragatori intra doar cate 7 intr-un slot, adica 49 maxim, produc destul de multe pagube, iar costurile sunt ok.
NOTA: Luptatorii de la distanta (ca si artileria de altfel) au munitie. Tragatorii si arcasii au 5 munitie, ceea ce inseamna ca daca lupta dureaza mai mult de 5 runde, ar fi bine sa aveti rezerve de tragatori pt a intra in lupta in cea de-a 6-a runda, cand ceilalti tragatori vor trece in rezerva pt ca nu mai au munitie. Astfel, pt o lupta de 7 runde sa spunem, este nevoie de 98 de tragatori, daca nu pier sau se retrag pe durata luptei din diverse motive motive.

Flancurile se afla in lateralul primei linii, de-o parte si de alta si este ocupat de infanteria usoara, dar doar in momentul in care zidul a cazut complet. Unitatile de infanterie usoara sunt spadasinul si noua unitate 'sulitasul', care este foarte slaba. Recomand spadasinul si sa aveti in jur de 300-400 de unitati de infanterie pentru a va proteja flancurile. Exista (pe cel mai mare camp de lupta) 4 sloturi in care intra cate 30 de spadasini, deci 120 in total. Daca nu aveti flancuri, infanteria usoara a inamicului va ataca luptatorii de distanta si taie prin ei ca un cutit fierbinte prin unt. Spadasinii pot distruge toti cei 49 tragatori de pe campul de lupta intr-o runda, asa ca grija mare ca veti pierde ajutorul primit de la tragatori, iar aceste pierderi, care v-au fost produse f usor, se contabilizeaza si scad moralul trupelor.


Linia a 3-a este pt artilerie, adica unitatile distrugatoare de ziduri: berbec, catapulta, mortier. Pe cel mai mare camp de lupta exista 3 sloturi in care intra cate 6 unitati, deci 18 in total. Cea mai buna unitate este mortierul, insa dezavantajul este ca are doar 3 munitie, spre deosebire de catapulta care are 5, sau berbecul care nu depinde de munitie. Cu toate acestea, recomand mortierul pt ca doboara zidul cel mai repede, iar zidul este o prioritate. In timpul luptei, daca zidul inamicului este in picioare, tot damage-ul unitatilor voastre merge in zid, nu asupra unitatilor inamice, pe cand luptatorii de distanta, unitatile aeriene sau artileria inamica trag in unitatile voastre de dupa zid, de la adapost.

NOTA: Cand jefuiti un oras unde stiti ca nu exista armata si vreti sa mergeti doar la jefuit, nu trimiteti doar artilerie pt ca vor dezerta, trebuie sa trimiteti si 20-30 de phalanx (sau 10-20 giganti din care nu v-a pieri nici unul daca zidul <20) pt a tine artileria in lupta. In general, pentru ziduri mai mari de 15-20 va trebui sa trimiteti mortiere.
NOTA 2: Recomand sa aveti in fiecare oras unitati de artilerie pt a va apara pt ca acestea vor produce pagube in randul unitatilor inamice pana la caderea zidului, insa odata ce zidul e distrus, artileria va dezerta, fara sa existe pierderi (daca nu cumva atacatorul are bombardiere). Dar daca tineti artileria pt a va apara, tineti DOAR artilerie acolo.
NOTA 3: Munitia disponibila pentru fiecare tip de unitate creste daca ele sunt upgradate. Va recomand sa upgradati la maxim toate unitatile de care dispuneti, pe campul de lupta se vede foarte bine diferenta dintre cele upgradate si cele nu.

Sloturile de suport aerian pot fi ocupate cu maxim 30 de unitati de girocoptere si 15 de bombardiere. Girocopterele ataca doar unitati aeriene, bombardierele ataca atat unitati aeriene, cat si terestre. Cei care nu pot face bombardiere inca, se pot folosi de girocoptere pt a se apara de bombardierele inamice.
Daca sunteti atacati doar cu bombardiere, fara girocoptere in aparare veti pierde artileria complet in fiecare runda; daca le aveti veti distruge mare parte sau chiar toate bombardierele in fiecare runda (si nu veti pierde mai nimic din artilerie).
Daca va ataca numai cu girocoptere si aveti si voi girocoptere, acestea se vor bate intre ele fara sa afecteze restul trupelor (daca aveti bombardiere fara girocoptere, le veti pierde; daca nu aveti girocoptere cele inamice vor sta in rezerva).

NOTA: Girocopterul este cea mai buna unitate pt a da atacuri de control. E f rapid, ca si pana acum, iar cand e trimis singur, va dezerta (cum se intampla si cu artileria), iar daca in orasul atacat nu exista bombardiere sau girocoptere, scapati fara pierderi, dar primiti un raport complet.

Sloturile pt unitati de suport sunt 2, unul pt bucatari, celalalt pt medici. Nu are o limita in ceea ce priveste nr de unitati care intra.

Medicii si bucatarii au acum 2 functii distincte: medicii vindeca unitatile (dar DOAR cele umane, deci nu si cele machina), iar bucatarii mentin moralul unitatilor, care, dupa cum veti vedea, e influentat de mai multi factori (lupta cu o armata superioara numeric, pierderile sunt mai multe, nr de inamici impotriva carora lupta e mai mare, extenuarea de la prea multa lupta etc. - le veti gasi la Ajutor pe toate).
Pentru ca nu exista o limita pentru numarul lor, este bine sa aveti mai multi ca pana acum, in functie de posibilitati. Moralul este foarte important acum si el depinde in mare masura si de pierderile pe care le aveti (aici sunt buni medicii).

Cu privire la flota (nave de razboi), cred ca toata lumea a auzit deja de mult timp ca va creste f mult intretinerea navelor de razboi, si asa si este, costurile de intretinere vor fi triple cu aproximatie. Si in ceea ce priveste navele exista infanterie grea si luptatori de distanta, plus suport subacvatic – un slot separat pt submarine (care se aseamana cu slotul pt suport aerian). Ca infanterie grea, cele mai bune nave sunt navele-berbec si berbecii cu vasla circulara (care vor costa f mult – 200 sau 300 lemn si 1500 sulf/bucata, 90 aur intretinere pe ora/bucata). Navele mortier acum sunt luptatori de distanta, asa ca daca nu aveti cel putin 60-70 de nave de infanterie grea care sa ocupe prima linie, nu recomand sa le pastrati. Daca vreti multa flota si o puteti intretine, e ok.
NOTA: Daca pastrati o flota decenta, recomand minim 30 submarine (limita slotului corespunzator). Atat timp cat aveti alte nave care sa intre in prima linie, submarinele vor ataca submarinele dar si navele inamice producand pagube mari.

Partea buna e ca au scazut costurile pt unitatile terestre, la fel si timpul de constructie. Un jucator care s-a dezvoltat ok si acum are in jur de 150k scor total va putea tine in jur de 2000 de unitati fara probleme.


Nu mai exista putere de atac sau aparare, finalul luptei e decis prin distrugerea in intregime a unitatilor inamice, dar in luptele mai serioase (care sunt cele mai numeroase si cele mai importante), finalul, de fapt, este dat de a cui armata dezerteaza prima (din cauza pierderii moralului) si a cui ramane in lupta. Asa ca nu neglijati importanta bucatarilor si medicilor, mai ales ca nu exista un numar maxim pentru sloturile de suport.

De asemenea, nu mai conteaza atat de mult cine are armata mai mare, ci mai mult cine stie cum sa o foloseasca. Dat fiind faptul ca pe campul de lupta intra doar un numar mic de unitati, iar restul raman in rezerva, cand atacati nu trimiteti 3000 de unitati odata si gata, ati scapat, nu mai merge asa. Dupa 5 runde, unitatile trec in rezerva sau dezerteaza pt ca sunt obositi. Ca sa evitati asta, trimiteti in prima faza cam 3-4-500 de phala, 18 mortiere, 49 tragatori, 50 bucatari, 30 de medici si 120 de spadasini. Pt runda 3 inca 18 mortiere (pt ca celelalte vor ramane fara munitie si vor trece in rezerva), pt runda 5 inca o tura de unitati ca si pt prima runda, impreuna cu vreo 200 de spadasini. Atentie la spadasini. Este bine sa ii aveti si din prima runda, chiar daca sunt ziduri. In functie de ganizoana, aparatorul poate avea mai multe trupe decat pot sa incapa in interiorul zidurilor si atunci prima runda cel putin va avea loc in afara zidurilor si veti avea nevoie de ei. Pe masura ce aparatorul pierde trupe, lupta se poate muta in interiorul zidurilor (trupele aparatorului scad ca numar sub cel al garnizoanei).
Garnizoana este numarul maxim (numarul efectiv de trupe) care incape in interiorul zidurilor. Acest numar poate fi gasit la primarie si depinde de nivelul acesteia si de cel al zidului.

Daca luptati alaturi de colegi, trebuie sa puneti accent mai mare pe coordonare, pentru ca este important ca dupa fiecare runda sa trimiteti trupele necesare (ca numar si fel). ATENTIE, pe parcursul luptei nu veti putea sti decat dupa fiecare runda ce trupe au intrat intre runde. Ca urmare, cineva trebuie sa urmareasca cursul bataliei si sa dozeze (exact asta e termenul Smile ) trupele.

Basketball
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://vulturii-pacii.forumulmeu.ro
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: VERSIUNEA 0.3.2   

Sus In jos
 
VERSIUNEA 0.3.2
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
JUSTICE EAGLES :: Prima categorie :: Primul forum-
Mergi direct la: